Fotokväll med Mats Andersson.
Igår bjöds det på fotokväll på Abecita Konstmuseum, där jag jobbar. Konceptet innebär en kväll med bildvisning och föreläsning, ibland med en fotograf som för tillfället ställer ut hos oss, andra gånger med en fotograf som på annat sätt är aktuell. Det har varit olika teman på fotokvällarna genom åren och de har blivit ett … [Read more…]
